بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

بازگشت قایدی به استقلال غیرممکن شد

  • کد خبر: ۱۷۵۵۰۱
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
بازگشت قایدی به استقلال غیرممکن شد
باشگاه شباب الاهلی امارات در پاسخ به درخواست باشگاه استقلال اعلام کرد مهدی قایدی در فصل پیش رو در امارات بازی خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سایت باشگاه استقلال در این مورد نوشت: «با توجه به درخواست هواداران برای حفظ مهدی قایدی یکی از بازیکنان اثرگذار فصل گذشته لیگ برتر در استقلال، بعد از ورود آقای علی خطیر به باشگاه، نامه‌ای برای باشگاه شباب الاهلی امارات ارسال شد تا مذاکرات تازه‌ای بین طرفین صورت بگیرد. امروز (یکشنبه) اما، این باشگاه اماراتی در پاسخ به این درخواست اعلام کرد مهدی قایدی در فصل جدید، در لیگ امارات به میدان خواهد رفت.

در متن نامه باشگاه الاهلی آمده است:
آقای علی خطیر
مدیرعامل محترم باشگاه استقلال
عطف به نامه شما در تاریخ ۲۳ ژوئن و همچنین ایمیل دریافتی از شما در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۳ که در آن درخواست جذب مهدی قایدی را برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر ایران داشتید، باید به شما اطلاع بدهیم متأسفانه به این بازیکن در فصل جدید رقابت‌های لیگ امارات نیاز داریم. ما از درک حرفه‌ای شما سپاسگزاریم و امیدوار هستیم در آینده‌ای نزدیک باشگاه‌های الاهلی و استقلال همکاری نزدیکی داشته باشند.

با تشکر
اسماعیل عبدالرحمان البنا
مدیر اجرایی باشگاه الاهلی


باشگاه استقلال ضمن تشکر از باشگاه الاهلی امارات، به دلیل تلاش‌های مهدی قایدی با پیراهن استقلال، از این بازیکن هم تشکر و برای او آرزوی موفقیت می‌کند».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->